Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

tiistai 14. helmikuuta 2012

Yksinäinen ystävänpäivä

Vietin ystävänpäivän yksin

Ostin itselleni kukat
koska kukaan muu ei olisi sitä tehnyt
Nyt MINUN OMA KOTINI
tuoksuu liljoille

Shoppailin ja ostin itselleni uusia vaatteita
koska kukaan muu ei olisi lähtenyt kanssani ostoksille
mutta nyt MINUN OMASSA VAATEKAAPISSANI
on kivoja vaatteita lisää
jotka saavat minut näyttämään kauniilta, onnelliselta

Ostin itselleni lahjaksi nojatuolin
päivän ennakkoon
mutta nyt MINUN OMASSA KODISSANI
on paikka juuri minulle
Tuolin suuret ja vahvat kädet syleilevät minua
koska kukaan muu ei sitä ystävänpäivänä tekisi

Olen istunut uudessa tuolissani
uusissa vaatteissani
tuoksutellut liljojen tuoksua

Koska nyt on ystävänpäivä

Ennen kaikkea tänään olen ollut ystävä itselleni
Onhan sekin jotain!

2 kommenttia:

Riiksu kirjoitti...

Oman itsensä ystävä on myös tärkeää olla, hienoa että olet hemmotellut itseäsi :)

Hyvää Ystävänpäivää.

Kevään tyttö kirjoitti...

Kiitos:) Hyvää ystävänpäivää myös sinulle Haihattelija:) Ja helli sinäkin itseäsi. Pienillä asioilla on elämässä paljon merkitystä: opittu kantapään kautta.