Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 2. maaliskuuta 2012

Tässä otsa, siinä...

Näetkö tästä kuvasta saman minkä minä näen?

Mulla olisi tässä haavoittunut
enkeli
lol se on maalaus - sitä mulla ei ole.

Jos et tiennyt
että Haavoittunut enkeli on Hugo Simbergin maalaus
olet sivistymätön ja idiootti
- vielä typerämpi mun silmissäni olet jos sanot ettei sinua KIINNOSTA

En mitään muuta tässä maailmassa voi vihata enempää
kuin välinpitämättömyyttä, piittaamattomuutta ja intohimon puutetta.

"Minua ei kiinnosta, ihan sama."

NO VITTU JOS KAKKI SANOISI JA AJATTELISI NOIN
EI OLISI EDES SIVILISAATIOTA TAI YHTEISKUNTIA
JA EI OLISI VITTU SINUAKAAN
Mutta hei onneksi sulla nappula-aivolla on tohon piittaamattomuuteesi
ihan vitun oikeus
Sääli ja harmi että sullekin on annettu äänestysoikeus

Tässä otsa
siinä kyrpä
se on se varma vitutuksen merkki

Monta muuta haavoittunuttakin asiaa löytyisi.

Ei kommentteja: