Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 7. joulukuuta 2012

Minä haluan kuolla, eikä se ole mikään salaisuus

Minä ajattelen sitä useita kertoja päivässä,
joka päivä.
Se on minu yksi konkreettisimmista haluistani
ollut jo pitkään.

Tiedän kuinka.
Tiedän miksi.
Tiedän miksi...
Häpeää eikä kipua ei leikkaa mikään muu.
Turha, tunnoton,
turta,
enkä tunne kylmääkään...
Minä rauhoitun,
kun valutan suihkussa kylmää vettä päälleni
pitkään.
Istun suihkun lattialla,
kylmässä vedessä, etten koko ajan itkisi,
sillä itkeminen tekee kipeää,
kaikkiin lihaksiin sattuu...

Niin, minä tiedän miksi.
On turvallista kellua
ajatuksista pois.
Kellu sinä minun ajatuksistani pois!

Minä pyydän, etkä sinä kellu!
Minä käsken, etkä sinä kellu!
Minä tapan, sitä sinä tottelet.
Kuolemaa tottelevat kaikki.

Sinulla kesti kaksi viikkoa päästä minusta yli.
Minulla kesti kaksi viikkoa kellua pois sinun ajatuksistasi.
Nyt olisi sinun vuorosi,
mutta sinä vain haluat kertoa kuinka
k o v a   i k ä v ä
sinulla muka on!

HAISTA VITTU!
ÄLÄ TULE VALEHTELEMAAN MINULLE!
SINULLA KESTI KAKSI VITUN VIIKKOA PÄÄSTÄ MINUSTA YLI!

Enkä minä voinut arvata, että tätä häpeää voisi lisätä.
Kyllä sitä voi...
Sinä pompotit minua kuinka sinä halusit
v u o d e n
mutta kahdessa viikossa minä kelluin pois.

Kylmässä pois kelluminen on lyhyt aika.
Tyypillisesti hukkuminen kestää 5-10 minuuttia,
mutta kylmässä vedessä ihminen kuolee hypotermiaan...

Enkä minä tunne enää edes kylmää.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Älä jätä meitä.