Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

torstai 21. kesäkuuta 2012

Janoan muutosta

Minä kuolen ellen liiku, ellei elämä liiku se loppuu!
Nyt janoan muutosta!
Tule muutos tule, puhalla uudella tuulellasi elämääni!!!

Ja nyt en puhu mistän pienistä asioista vaan suurista.

Taidan aloittaa muuttamalla syyskuussa Kallioon
Suureen ja Pelottavaan Helsinkiin!

Uusi työpaikka!
Uusia ihmisiä!

Mutta rakkauden haluaisin säilyvän edelleen Sinuun:)

Huoh voi -

tosin taidan tietää, etten kaipaisi muutosta, jos olisit kanssani,
jos minä riittäisin sinulle tällaisena kuin olen
en riitä
et ole sitä ääneen sanonut, mutta jokin minusta puuttuu

Ehkä minullekin on vielä jossain sellainen sielu, joka rakastuu minuun
jonka kanssa seksi on upeaa
joka haluaa seikkailla eikä kahlita minua

On se;)

Ellet se ole sinä, se on joku toinen.

Lällälää!

Ei kommentteja: