Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 22. kesäkuuta 2012

Taito piilottaa vittuilu

Jee koulu (ironic)

Tein tänään taas lisää kouluhommia. Jee vittu. No kyllä mä vielä alalleni valmistun ja alan vaan kirjoittaa. Kirjoitan niin paljon ettei multa saa enää sormenjälkiä! Se on paljon se!

Tajusin tänään, kuinka on taito kirjoittaa asia tekstin sisään hirveää vittuilua - tiedän, ettei se ole ehkä asianmukaista, mutta tässä tapauksessa sillä ei ole mitään väliä. Koulu tietää, mistä asioita kritisoin niiden opetusta, joten on aivan se ja sama että olenko mä sisällyttänyt kommenttini loppuraporttiini vai en. Ehkä parempikin että olen sisällyttänyt, silloin asioihin voi hyvällä tuurilla tulla jotain muutosta ja ehkä joskus opetuksen täsmällisyys tarkistettaisiin - ainiin ja opettajan ammattitaito;)

Ps. kurssi jolla minä opetin opettajaa... voi vittu huoh - mistä näitä tietotaidottomia kikkeliaivoja oikein sikiää!!!

Ei kommentteja: