Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

tiistai 26. kesäkuuta 2012

Tanssia kesäyössä kostealla asfaltilla

Niin minä tein
tuuletin päätäni
juosten ja tanssien pitkin märkiä katuja
haaveillen muutosta pois näiltä kaduilta

En vielä tiedä
että kadunko tätä
mutta nyt näin on tehtävä

Haluan askeettisemman elämän
vähemmän tavaraa!!!

Poistan puolet kaikesta mitä minulla on.

Vieköön yläkerran mustalaiset suoraan ovesta kantaen pois. Tavara ei tee minua onnelliseksi.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aiotko todella luopua puolista tavaroistas? Kuulostaa mahtavalta, mutta äärimmäisen vaikealta projektilta.

-keas

Kevään tyttö kirjoitti...

KYLLÄ!!! Ja oon innoissani :> Kaveri sano että ei muka ole paljon kamaa, mutta kaikki tavara on vaan aivan turhaa... miksei voisi lainata tai ostaa väliaikaisesti ja myydä pois jaloista pölyttymästä!

Vaatekaapin puolitin jo ja ei se oikeastaan niin vaikeaa ollut. Järki käteen vaan:) Kenkien kanssa oli hankaluuksia, mutta kengät on nyt hyvässä kodissa pikkusiskollani ja voin sitten tarvittaessa hakea jotkut popot jos tulee aivan kova hätä;) mutta veikkaan että jos en ole jotain tavaraa vuoteen tarvinnut nii pois vaan!

Ja tiettyjen tavaroiden / asioiden kanssa olen vieläkin rankempi! Esim mulla on n 150 dvd leffaa ja uuteen asuntooni otan 22 kpl! :) Siskolta voin niitäkin jatkossa käydä lainaamassa.

CD hylly tulee olemaan paha ja kyyneliä nostava hetki, mutta ei pidä takertua mihinkään hiton cd levyyn!!! :)

Uutta ei tule tilalle, jos vanhasta ei pääse ensin pois!

Anonyymi kirjoitti...

Oon kateellinen! Itse en ikinä pystyis tohon. Monesti olen kaappeja siivonnut, mutta kun käteen sattuu joku täysin ehjä vesiväripaketti tai laatikollinen pieniä, tunnearvoltaa valtavia leluja, en vaan voi heittää niitä pois, vaikken ikinä käytä.

Omaan kotiini en kyllä vienyt mitään turhaa, mutta ahdistaa ne rojut vanhempienkin luona.

Jos oliskin joku paikka, mihin vois viedä ja tietäis, että tavara menee hyvään kotiin. Kirpputori on vaivalloinen ja aina saa kantaa puolet takaisin kotiin. Kierrätyskeskus sen sijaan on jotenkin likainen. Ainakin se, missä minä olen käynyt. Vaikeaa!

-keas

Kevään tyttö kirjoitti...

Keas, nyt vaan tuntuu että on aika puhdistautua.

Mä ajattelen, ettei uutta voi tulla tilalle, ellen saa vanhaa pois alta ja mä haluan uudistua! :)

Elämässä pitää mennä eteenpäin.

Kolmas oma koti ja uudet kuviot! Hyvä esimerkki turhuudesta: Olen aivan toivoton kokki, asun yksin pienessä asunnossa, mutta silti mulla on usean sadan euron arvosta illallis kattaustarvikkeet 12 henkilön illalliselle alku- pää ja jälkiruoka-astiastoineen!?!?! En ole koskaan käyttänyt niitä - ja tuskin tulen käyttämäänkään!

Kaikki tollanen syö multa energiaa, kerää pölyä, on turhaa... Mitä sitä ihminen oikeastaan tarvitsee:) Sitä jokaisen täytyy punnita itse. Mä en tarvitse ainakaan illallisastiastoa :D