Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

lauantai 14. heinäkuuta 2012

Kolme yötä vieressäsi

Minä haluan sinusta eroon,
koska minä en riitä sinulle.
Siksihän minä nukun vieressäsi kolme yötä... kuuntelen kuinka kuiskutat korvaani, kuinka suutelet kaulaani, kuinka kerrot kuinka rakastat minua kuten minä sinua..

Et sinä taida rakastaa! Sinä valehtelet minulle!

Minä odotan kovasti, kuukauden päästä tapahtuvaa muuttoani,
(kun kerroin että muutan Helsinkiin kauaksi sinusta, sinä suutuit - miksi?)
koska minun on päästävä sinusta yli
minun on mentävä elämässäni eteenpäin sinusta yli
koska minä en koskaan riitä sinulle kokonaan...

Ja minä itken
koska en riitä.
Ehkä sinäkin haluaisit, että riittäisin, mutta tunne menee aina omaa tietään, sitä ei voi valita.

En minä valinnut, että minu rakastuisin sinuun.
En minä tätä valinnut!
Anteeksi, että minä rakastuin!

Tämän minä valitsin, minä lähden pois
ja sinä saat jäädä tänne mistä minä menen pois
minä menen
ja etsin uusia ihmisiä
uuden ihmisen, johon voin rakastua
joka rakastaa minua kokonaisuutena
ja sitten sinua ei enää ole

vai onko?

Minä laulan
että älä anna minun mennä
ja minä pakkaan vimmatummin tavaroitani
ja minä menen
koska sinä et estele.

Koska sinä et halua minua kokonaisena

Silti sinä suutuit
kun sanoin että olen lähdössä.

Mikä pelinappula minä sinulle olen!?!

Ei kommentteja: