Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

maanantai 16. heinäkuuta 2012

Minä rakastan sinua, koko sydämestäni

Sinä olet kuin kuuma liesi, johon minä aina laitan käteni
ja poltan pahanpäiväisesti.

Mutta nyt minä olen oppinut, että kun sinuun koskee, se sattuu!
Ja minä satutan kanssasi vain itseäni!

"Et satuta...", sanoit viimeksi vaimeasti, etkä uskonut sanoihisi itsekään.
Niin, sillä me tiedämme molemmat
että minä telon kanssani vain itseni. Sinä teloit minut jo.

Sain kuulla,
että asunto, johon muutan Helsinkiin, vapautuu n kuukauden kuluttua, sitten minä lähden, enkä minä sinua sinne ota, enkä minä halua tavata Helsingissä sinua

MINÄ HALUAN TAVATA UUDEN IHMISEN, JOHON RAKASTUN

Sinä pelkäät,
että minä hylkään sinut; sinä pelkäät, koska sinä teit sen minulle kertaalleen.
Mutta älä pelkää, minä en hylkää sinua kokonaan, sillä MINÄ tiedän, kuinka paljon hylätyksi tuleminen sattuu! Sinä sanoit, että sinä rakastat minua ja sinä hylkäsit minut!

(Silloin minä olin hirviö, silloin minä ansaitsin sen...)

Mutta minä en tee sinulle samallalailla, sillä minä tiedän, miten pahalta se tuntuu. Sinä saat soittaa minulle ja minä vastaan sinulle, sillä minä rakastan sinua niin paljon, etten halua pitää sinulle koskaan mykkäkoulua. Sinä saat tulla käymään luonani, sillä rakastan sinua niin paljon, etten halua sysätä sinua poiskaan.

Mutta minä en ole aloitteellinen osapuoli, hiljalleen minä etäännyn ja lopulta tulee aika
kun on jo sinulle liian myöhäistä
niin minä olen jo kaukana
ja sinä itket ja mietit, että missä vaiheessa me ohitimme sen pisteen, että sinä menetit minut lopullisesti.

Minä tiedän jo, missä se piste on, mutta koska minä en riitä sinulle tällaisena
en mitenkään
en koskaan

niin minä en odota paikallani, että onko minulla hyvä vai huono tuuri, että oletko sinä joskus kymmenen vuoden päästä vastassa avosylin!?!

Riski siihen, ettet sinä ole on liian suuri, enkä minä halua olla täysin yksin
vain siksi, että minä rakastuin sinuun.

Minä rakastan sinua, koko sydämestäni

Ei kommentteja: