Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 15. helmikuuta 2013

Haluan kuohuviiniä ja saunaan

Mutta haluaisin sitä sinun kanssasi.

Jos olisi kesä, soittaisin sinulle,
pyytäisin sinua tanssimaan kanssani kesäyöhön yövalssin
ja me nauraisimme märällä nurmikolla
me kastelisimme jalkamme
ja minä sukeltaisin
ja sinä huutaisit perääni kun näkisit vain kuplia veden pinnalla,
mutta minä ponnahtaisin sieltä heti ylös
ja me nauraisimme lisää.
Sinä hermostuisit
söpösti ja vähän
heittäisit lisää vettä päälleni
ja minä olisin läpimärkä,
meikit nolosti naamalla ja sillä ei olisi mitään väliä!

Joisin siemauksen lisää kuohuviiniä,
tuntisin kuinka kupliva seilaa suonissani
ja se nousisi päähän - -

ja me olisimme ihan vain pelkkää kuplivaa ihoa.
Kuten eräs päivä
yhden teatterinhetken jälkeen,
sen yhden jossa juoksi outoja hevosia televisiossa - -
erään joen rannassa jossain päin keskellä Suomea...

Kiitos siitä päivästä.
Minä en unohda sitä koskaan.
Minä en unohda sinua koskaan.
Minä rakastan sinua vieläkin.

Ei kommentteja: