Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

maanantai 18. helmikuuta 2013

Kaikki tietävät toiveeni

Ei tämä ole mikään hetken ajatus,
sinä olet mielessäni koko ajan.

Onneksi voin hymyillä,
sillä eihän tälle omalle sydämelleen vaan voi mitään!
Naurattaakin välillä!

Olen toki pettynyt,
ikävissäni ja surullinen,
etten koskaan riitä sinulle tällaisena,
minussa on konkreettinen biologinen puute.

"Minä teen minun asiani ja sinä teet sinun asiasi. En ole tässä maailmassa täyttämässä sinun odotuksiasi etkä sinä ole tässä maailmassa täyttämässä minun. Sinä olet sinä ja minä olen minä, Jos me sattumalta löydämme toisemme, se on kaunista. Jos emme, sitä ei voi auttaa." (Perls, F.)

Saan minä silti toivoa,
että vielä olisi toivoa!
Sillä ilman toivoa,
elämä on täysin toivotonta, järjetöntä, kurjaa ja ikävää!

Enkä minä sitä haluaisi,
en minulle, en sinulle!

Anteeksi,
että minä rakastuin sinuun:)

Ei kommentteja: