Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 1. maaliskuuta 2013

Jännitys hyvästeistä

Huomenna hän tulee,
päivä joka jääköön pitkään aikaan viimeiseksi,
sillä minun on alettava toipua sinusta.
Minun on päästävä sinusta yli,
jotta voin edes yrittää löytää vielä sinuakin upeamman ihmisen.
Vaikea ja pitkä matka siitä on tulossa,
mutta minä olen valmis.
Sillä jos minä jään paikalleni,
et sinä koskaan herää.
Etkä sinä silloin voisi koskaan tulla onnelliseksi.

Sen minä haluaisin vain kuulla,
että sinä olisit onnellinen! :)

Olisitpa sinä onnellinen!
Minä rukoilen sitä joka kerta...

Minä rakastan sinua,
minä haluan vain että sinä olet onnellinen,
hymyilet päivittäin,
sekoitat tukkasi tuulessa,
naurat hersyvästi kuten aina naurat...
Ja koska minä en selkeästi riitä sinulle,
ole sinä jonkun toisen kanssa,
jonkun sellaisen joka sinut onnelliseksi tekee.
Sillä kun sinä olet onnellinen,
niin minäkin olen :)

Minä soitan sinulle,
kun pitkä aika on kulunut,
kun tunnen, että tunteet ovat haalistuneet ja voin olla jälleen
"vain ystäväsi".
Vielä en voi.
Vielä se särkee liikaa.
Mutta minä lupaan, että jonain päivänä
kun aika on ravistanut minusta viimeisenkin palan rakastamisesta pois,
niin minä palaan,
"vain ystävänä".

Mutta tämä uusi päivä
tulee vasta vuosien päästä.
Minä olen sellainen hidas,
ja sinä tiedät sen :)

Aika loppuu kesken,
mutta minä edelleen vain sinulle hymyilen
sinua rakastan
sinun syliisi haluaisin nukahtaa...
Sinä olet niin uskomaton.
Ylihuomenna sinun täytyy herätä jo ilman minua.

Hyvästi,
minä tiedän.



JA
Huomenna hän tulee on näytelmä...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Huomenna_h%C3%A4n_tulee



Ei kommentteja: