Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

lauantai 21. marraskuuta 2009

Hetken ajatus: Ihmeellisiä kysymyksiä

Olen jokseenkin joutunut pohdiskelemaan seuraavia kysymyksiä... joihin taitaa vain yksi ihminen tietää vastaukset...

Olenko minä seuraukselle seuraus, vai ainoastaan seuraus?
Tartutanko, jos olen saastunut? Jos vai kun?
Olenko minä ihan totta ilkeä?
...no jos laitan taiteen piikkiin...
Sallitaanko se, vai onko taide vain hyvä tekosyy peittää totuus itsestä?
Mitä tehdä, kun minän todellisuus hämärtyy ja muuttuu huomattavasti?
Mitä tehdä, kun se ihminen, jota vihaat hänen tekojensa tähden, onkin samalla viivalla kanssasi, kun itse olet aivan samanlainen kuin hän, jota (jaksatko edes!?!) vihaat?
Ja mistä sitä tietää, että tässä oli nyt se pohja, suunta ylöspäin...

...ja mikä siinä on ettei uskalla kysyä edes läheisiltään...

Ei kommentteja: