Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

maanantai 2. marraskuuta 2009

Hyvää yötä, Huominen

Hyvää yötä, Huominen.
Kauniita unia, Huominen.
Anna Huominen minun uneksia,
anna vettä myllylleni.

Huominen, ethän minua vielä jätä,
ja ethän vielä minulle paljasta
mitä sinä, Huominen
olet.

Huomenna minä tiedän,
millainen minun Huomiseni on.
Millainen sitten oletkaan,
Huominen, oi Huominen.

Anna veteni olla puhdasta iloa,
rohkeutta kohdata sinut, Huominen.
Anna minun olla lämmin ja hellä,
niin kuin sinä, Huominen olet minulle ollut.

Tulethan, oi tulethan Huominen.
Olet minulle jotain jännittävää,
jotain kaunista ja pientä,
valloittamattoman suurta, oi Huominen.

Valitse minut tarkkaan, Huominen.
Minä en voi valita, sinä tulet jos sinä haluat.
Näytä minulle jotain kaunista, Huominen.
Ja jotta minä sitten näen ja selkeästi ymmärrän,
siksi:
"Hyvää yötä, Huominen..."

Ei kommentteja: