Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Jälleen yksi kaunis aamu. Aurinkokin paistoi...

Älä ihan vielä. Anna. Ihan pieni hetki. Mä en jaksa ihan vielä nousta...

Jes. Aamu. Taas. Valo päälle tai mä en nouse ikinä. Nykyään pelkään, että nukun pommiin. Siitä tulee sanomista. Taas.

Vittu bussi. Jos tänä aamuna mun viereen istuu haiseva mies niin mä vaihdan paikkaa.

Jes. No arvatkaa onko bussi jälleen myöhässä...

Mä menen istumaan. Ei miestä. Huh. Hei ryhdistäydy, tästä voi tulla ihan hyvä päivä... edes ihan hyvä... Joo mutta ei. Mun viereen tulee vanha rouva aivan törkeässä dunkkiksessa jotain karmeaa hajuvettä. Pakkoko sitä kamaa on sotkea naamaan 4 litraa per päivä? Mä vaan kysyn! Oon aina halunnu olla primadonna. Tänään uhkaavasti vaan joku toinen just osoitti mulle, miksi en ole. Etkö sä ole Muumeja katsonut? Primadonna laittaa hajuvettä. Oppisit sinäkin jotain, rouva Primadonna.

Ei kommentteja: