Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

tiistai 2. huhtikuuta 2013

Bikinit

Osaan nauraa kuin delfiini,
en uida aivan yhtä sulavasti ja lujaa,
mutta kyllä minä sinut voitan.

Minä sain äidiltäni lahjaksi yli vuosi sitten
tumman luumun väriset bikinit,
aivan tavalliset,
yksiväriset,
eikä ollenkaan minun tyyliä.

Sen sijaan ne saattaisivat sopia sinulle,
ainakin minä haluaisin nähdä ne päälläsi,
ovathan ne eri mallia kuin ne sinun toiset,
jotka olen päälläsi nähnyt, ne ruskeat,
en edes muista nähneeni sinulla muita bikineitä.
Onko sinulla edes muita bikineitä?
No nyt sinulla on ainakin kahdet,
ruskeat ja luumun väriset.

Värin tiedän sopivan sinulle,
mallista en tiedä.

Heitä pois, jos et käytä.
En minäkään niitä käytä.
On minulla jo seitsemät kivat bikinit entuudestaan.
Minä käytän niitä.

Ei kommentteja: