Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 5. huhtikuuta 2013

Iloinen päivä

Iloinen ja onnellinen ovat kaksi eri asiaa,
aivan kuin tarve ja halu.

Minulla on uusi iloinen ystävä, iloinen kääpiö,
joka hakee minulle yöllä hyllystä maidon
kun se mahtuu rakoihin ja minä amatzoni-norsu en!

Tänään oli jälleen uskomattoman outo päivä!
Sinäkin lopulta kuuluit siihen, sinä soitit minulle,
hetken tauon jälkeen.

Sinä vain kiukuttelit, sinulla oli paha mieli.
Enkä minä edes jaksanut lohduttaa sinua madellen jaloissasi,
sinun täytyy myös kunnioittaa minua.
Minä ymmärrän, että sinä olet keskellä elämäsi isointa myllyä,
mutta minun myllyni siivet ovat hidastuneet, lähes pysähtyneet,
sillä minun myllärin vuodet alkavat olla jo käsitellyt,
sinun ei, sinun myllysi siivet viuhtovat ympäri huimaa tahtia!
Katsoisitpa sinä elävää esimerkkiä aivan vieressäsi,
mutta sinä tiuskit, ettei sinua saa verrata mihinkään.

Marble Sounds - Come Here :)

Olisitpa sinä tässä, tai minä siellä ja minä voisin halata sinua,
rutistaa edes millin tuosta sinun pahasta olostasi pois.

Olla iloinen on eri asia, kuin olla onnellinen.
Tänään olin paljon iloinen, eilen olin paljon iloinen...

Mutta junassa Sinun kanssasi, vaikka kun kaikki menee ihan pieleen,
kaikissa Sinun soittamissasi private keikoissasi,
Sinun kanssasi rinteessä,
ihan missä vaan
olen onnellinen.

:)

Harmi ettei tämä toisesta syttyvä inhimillinen ja kupliva onnellisuus ole molemminpuoleista...

Ei kommentteja: