Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Äiti kyllä minä huolen pidän!

Millainen äiti sinulla on?


Äiti älä jää itkemään,
äiti kyllä minä huolen pidän.
Äiti rakastatko vielä kun olen taivaassa?
Onhan kyyneleesi vain kaipausta?

Mitä sanoitkaan, kuulinko oikein,
kun yritit kertoa?
Tänne hiljaa äänesi kuuluu,
pitää tarkkaan kuunnella.
Äiti, äiti odotathan?
Äiti, äiti muistathan?
Äiti, äiti kerrohan!
Äiti, äitiä rakastan!

Äiti älä jää itkemään,
äiti kyllä minä huolen pidän.
Äiti rakastatko vielä kun olen taivaassa?
Onhan kyyneleesi vain kaipausta?



Kyllä äidit aina huolehtii, vaikka kaikki olisi hyvin eikä enää tarvitsisi. Kyllä äidit aina perään katsoo, kyllä kyllä äidit. - Yleensä.


Äidit aina laulaa...

Ei kommentteja: