Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

maanantai 2. tammikuuta 2012

Hyvä mieli opiskelusta

Olen ollut poissa koulusta tovin koska ei huvita enkä jaksa. Taidealan opiskelu on helvetin raskasta ja kaikille epäilijöille haistatan vitut. En minäkään arvostele teidän oppialojanne. Minä haluan vain kirjoittaa ja tehdä teatteria.

Mutta tänään minulle tuotti suurta iloa pikkasen auttaa ystävää, joka halusi vain että muistelen jo oppimiani asioita! Ja tajusin, että osaan tosi paljon kun vaan vähän kaivelen. Ehkä mä en olekaan unohtanut kaikkea ja ehkä mun pää ei olekaan pelkkää puuta!

Sen lisäksi mä olen saanut luettua jo 40 sivua mun yhtä tärkeimmistä koulukirjoista. Mun tarkoitus olisi ehtiä lukea se 500 sivuinen järkäle tässä kevään aikana - mutta menen täysin oman huvitukseni mukaan. En tartu kirjaan jos ei huvita, koska ei mun päähän tartukaan mitään näyttämötaiteiden politiikasta ja tekstillisestä työstä. HUOH

Raskasta.

Ei kommentteja: