Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

tiistai 3. tammikuuta 2012

Sua rakastan niin paljon, että herään

Mä olen aivan helvetin väsynyt
ja haluaisin mennä nukkumaan
edes päiväunille...

Mutta mä pelkään mennä nukkumaan,
mä pelkään nukkua niin syvään että mä näen jotain unta
koska mä näen aina unta vaan susta

Kai se johtuu siitä
koska viimeinen ajatus olet aina sinä
samoin kuin aamun ensimmäinen, toinen, kolmas...

Chisu: Ennustus

"Mä melkein huudan sun perään
Mutten haluu enää harhauttaa
Sua rakastan niin paljon, että herään
Mieluummin yksin kuin surusilmäs kaa"

Mä en enää jaksaisi katsoa ystäkään mun ystävistä
koska ne kaikki pelkää ja itkee, ne suree, vapisee ja on huolissaan
ne keksii selityksiä tälle
ne yrittää järkeistää tätä kaikkea ihan millä tahansa keinolla

Tänään mä tunsin töiden jälkeen
että tunteiden alamäki jyrkkeni ja tiesin mitä olisi tulossa
mä soitin kolmelle mun ystävistä
mutta kukaan ei joko jaksanut, viitsinyt tai pystynyt lähtemään ulos shoppailemaan
tai oikeasti mulle olisi kelvannut ihan mikä tahansa seura
kuin yksinäisyys omien ajatuksien kanssa
mutta kaikki teki jotain muuta

Miten niin täällä maailmassa ei muka pidäpärjätä yksin

Nytkin varmaan nää kyyneleet mitkä sumentaa ruudun
on väsymyksestä
mutta mä en uskalla mennä nukkumaankaan

Kerran mä heräsin kerran päiväunilta
mä näin unta että sä kuolit
ja ennen kuin mä olin oikeasti hereillä niin mä jo itkin
joten mä heräsin viiltävään kipuun ja hysteeriseen itkuun
tajuamatta kunnolla sitä hetkeä
että mikä on vielä unta ja mikä on todellisuutta

Mutta vaikka kukaan ei tänään halunnut olla mun kanssa
en kyllä syytä, en mäkään olisi itseni kanssa enää
pian en olekaan
niin mä menin kauppaan
kirjakauppaan
ja ostin taas vahingossa 4 kirjaa
sellaisia hyviä kirjoja
joita mä en välttämättä koskaan ehdi lukea
siinä elämässä mitä on jäljellä
mutta ehkä joku joka haluaa peria mun kirjahyllyn saa hyvää luettavaa

Ruokakauppa oli ihan mahdottomuus mulle
jos mä menen kauppaan ilman listaa
mä harhailen kaupassa enkä tiedä mitä ostaa
koska mä en halua syödä sieltä mitään

Ostin 2 jogurttia
yritin löytää mehukeiton mutta ei sitä löytynyt koko kaupasta
Prisma on vitun paska
siellä ei ole edes neuvovia kylttejä
haistakaa kaikki prismalaiset vittu
mulla ei ole edes s-korttia
eikä tule
tähän elämän mun on sitä turha enää hankkia
ostin myös pussin purkkaa
sellaisen jätti pussin
sekin todennäköisesti riittää täysin loppu elämäksi
oli niin iso pussi

Ainiin ostin myös pinaattikeittopaketin
Tulin kotiin ja laitoin ruoat kylmään
enkä syönyt mitään
kun ei huvita
mä elän enää halusta ja tahdosta
eli jos ei huvita...

Sitten mä ajattelin ostaa uuden matkalaukun
mä tulen tarvitsemaan sitä pian
sellaisen aika pienen vetolaukun
koska mä lähden matkalle
ja matkalle täytyy laittaa laukkuun tavaroita joita voi helposti vedellä junassa ja bussissa ja liikkua suuressa maailmassa ja kadota

Mutta mä en ostanut sitä laukkua vielä
koska vielä on hetki aikaa

Mä yritän puhua itseäni ympäri joka päivä
mutten mä enää pian jaksa

Chisu: Ennustus

"Eikä luopumiseen kuole kukaan,
ei muuten mahtuisikaan uutta tilalle"

Ei kommentteja: