Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 27. tammikuuta 2012

Olen läski

Onneksi mä olen kilpailuhenkinen ja kunnianhimoinen
ilman sitä
Lihan piukkuuden kisa ei onnistuisi ollenkaan

Olen ottanut itseäni niskasta kiinni
HYVÄ
Eilen hiihdin tunnin
tänään uin tunnin ja pyöräilin kuntopyörällä puolituntia
Liikkumalla se läski lähtee

No onneksi mä en todellisuudessa ole mikään taivaallinen plösö
mutta kai sitä voisi painoa pudottaa
ja tavoitella tiukempaa lihaa

ehkä mieli kohoaisi
jos olisi syötävän kuuma pylly

HAH

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joo, kyllä - jos olet läski, kannattaa laihduttaa. Se on terveellistäkin. Ei laihduttaminen ole vaikeaa. Jätät vain pois oluen, leivonnaiset, leivän, juuston ja makeiset. Tällä menetelmällä Karl Lagerfeld on laihtunut kymmenen kiloa!! Mieletöntä.

Kevään tyttö kirjoitti...

MINÄ OLEN VALTAVA NORSU. Onneksi en käytä olutta, leivonnaisia, leipää, juustoa tai makeisia! Käytän vain viiniä, tiramisua, ruiskorppuja, valkohomejuustoa ja suklaata! Tällä dietillä olen saanut pidettyä hermoni kurissa enkä ole sortunut liialliseen hermoiluun. Lol