Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 23. lokakuuta 2009

Kaunista etsimässä (osa 4)

Mikä on kaunista? Olen jälleen lähempänä tuntematonta määränpäätä sillä polulla, jossa kauneutta etsin. Olen löytänyt jotain todella kaunista, jotain todella koskettavaa, herkkää, silti vahvaa eikä todellakaan heikkoa!

Nainen, hänen lahjansa, hänen TAITEENSA.

Ukrainan Talent voittaja 2009
Kseniya Simonova

Mikäli et tiedä mitä hän tekee, katso, lumoudu ja rakastu...

Käsien sanoma on ihmeellinen. Hänen lahjansa on ihmeellinen. Tarinan kerronnan voima on ihmeellinen.

YouTube olkoon ystäväsi nyt.

1 kommentti:

keas kirjoitti...

Kiitos kehuista :) Olin tosi yllättynyt itse asiassa, en millään saanut jotenkin langan päästä kiinni tuota tekstiä kirjoittaessani, joten oletin, että se näkyisi. Odotin jotain "tämä teksti ei oikein aukea" -kommenttia. Luettuani sen uudestaan tajusin, että ehkä se aukeaa kaikille vähän eri tavalla. Ei ehkä sunnuntai-illalla toivomallani, mutta kuitenkin parempana kuin ei mitään. Ja olen tietenkin liian subjektiivinen tarkkailija, olenhan vieläkin sekaisin ja seisonhan vieläkin yksin pimeässä illassa valaistun joen äärellä, kädessäni vain pieni punainen puhelin, joka ei ole piipannut viestiä sitten edellisviikon lauantain.