Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

torstai 22. joulukuuta 2011

Että Mörkö voisi nauraa


”Sisko jos sä tulisit takaisin, niin mä en antaisi sun enää koskaan tuntea pahaa mieltä mun takia. Sisko mä tekisin mitä tahansa, että sä tulisit takaisin! Mä antaisin sun halata mun jalkoja mun sängyssä, niin kuin sä aina haluat tehdä. Sä saat aina käpertyä muhun kiinni ja mua ei enää koskaan haittaa, etten mä saa unta. Sä saat haluta niin paljon läheisyyttä kuin sä tarvitset ja me voidaan sekoilla jos sä haluat, mutta mä en koskaan halua pahoittaa sun mieltä!”



Sisko tee laulu
missä mörkö nauraa
ja soita sä se mulle itse
ja laula sä se mulle itse
vaikka sä aina sanot ettet sä osaa

mutta sähän olet oppinut
että tekemällä asioita joita ei osaa
ja joissa tarvitsee harjoitusta
täytyy tehdä
jotta voisi oppia
ja Mörkö voisi nauraa

Ei kommentteja: