Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

tiistai 27. joulukuuta 2011

Mä shoppailin, se on liikuntaa ja piristää

Shoppailu piristää.

Mä en ollut saanut kaikkia haluamiani kirjoja joululahjaksi
mitä olin pyytänyt
isä ja äiti ei koskaan tiedä mitä ostaa
"No älkää ostako mitään" sanon
mutta ne haluaa.
Olen jo vuosia antanut heille kirjalistan käteen
"Nää olis kivat"

Nyt en vaan ollut ympyröinyt paria kirjaa
ja ne jäi matkasta
ja koska mä haluan lukea ne heti niin mä menin itse kauppaan ja ostin ne.
Se oli kivaa.
Piti kävellä.
"Liikunta tuottaa endorfiineja ja ne saa iloiseksi"
Ahaa.

Sitten mä menin kotikauppaan
Ostin uuden suihkuverhon, kylpyhuoneen maton
ja järjestin kylpyhuonetta uudestaan
Suihkuverho oli kuulema ainoa asia
mistä Rapu siellä koskaan piti
Otin verhon pois.
Se ahdisti.
Haluan sinne vielä viherkasveja tai jotain käppyröitä killittämään.

Olohuoneeseen ostin uuden välivällyn.
Makuuhuoneeseen uudet lakanat.

Voisipa Rapu kietoutua vällyyn ja käpertyä kiinni mun jalkoihin
napsutella vaikka reikiä jalkoihin
ja sitten jalat vuotaisi kuiviin
ja ne menisi tunnottomiksi
eikä niillä voisi enää koskaan kävellä!

Huomenna shoppaillaan
pikkusiskon kanssa lisää.

Ei kommentteja: