Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

lauantai 31. joulukuuta 2011

Rapu huomasi, että nukun eripuolella sänkyä

En tiedä itsekään
että mitä on tapahtunut
mutta Rapu ja minä nukuimme jotenkin aina niin päin, että minä nukun Ravun vasemmalla puolella
mutta sitten kävi jotain
ja nyt nukumme toisin päin

Rapu itseasiassa tästä huomautti, että nykyään menen sängyssä eripuolelle

Hassua
oikeastaan mua naurattaa

Ehkä mä olen joku yö yksin ollut ikävissäni
ja kääntynyt kohti Rapua ja Rapua ja Rapua
kunnes olen alkanut nukkua Ravun puolella
ihan kuin Ravun päällä

nyt naurattaa ajatus että minä voisin nukkua Ravun päällä
enhän minä meinaa saada unta edes Rapu vierelläni!

(No miettikää nyt itse niitä saksia samassa sängyssä teidän kanssanne niin ette nukkuisi tekään!)

Rapu saa mut nauramaan
vaikka olisi umpi musta päivä
niin siinä synkässä mustuudessa on joku pieni tuikku
mikä jaksaa vielä palaa

Ei kommentteja: