Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

perjantai 23. joulukuuta 2011

Mieli on tuuliviiri

Mun koko pää on ihan yhtä tuuliviiriä, enkä mä saa kiinni mistään. Voi minua. Viime yö oli katkonainen. Miten tämä on mahdollista aaton aattona!?

Ajattelin nautiskella kotona 2 lasia tai pullon punaviiniä, iltavuoroon kun menin. Tarkoitus rauhottua, nautiskella, rentoutua ja mennä sitten nukkumaan ihan tavallisesti.

No ei todellakaan!

Elämähän ei mene mitenkään päin niin
kuin sen muka suunnittelee.
Mm. Muistakaapa se.
Älkää suunnitelko kun perseelleen se menee muutenkin!

No ensin tuli tekstiviesti. En herännyt.
Sitten ninja soitti ja ylisi jotain luuriin, olin ihan sammuvainen koko ajan.

Sitten oli jano ja piti juoda.

Sitten tuli uusi soitto vai tuliko,
lisää janoa ja lisää vettä hanasta.

Seitsemältä taloyhtiön vahauskone tuli rappuun.

PITÄÄKÖ SEKIN MUKA TEHDÄ ENNEN JOULUA!

Korvatulppien etsintää ja lisää unta.

Ja heräsin yhdeltä
jälleen kun ninja soitti ja pahoitteli että herätti yöllä.

Mm..kahdesti jne.

Uskomaton aatonaaton yö!

Ei kommentteja: