Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

torstai 29. joulukuuta 2011

Hyvä olo: voisipa aina olla näin hyvä olo

Nyt on hyvä olo!
Lörttönen kävi kylässä pitkästä aikaa
ja lörpöteltiin k a i k e s t a
kuusi (6) kultaista tuntia

Lörttösen kanssa voi puhua kaikesta.
Lääkärin kanssa pitääkin voida puhua kaikesta!

Voisinpa mä pitää tän
"syö proteiinia, se kasvattaa serotoniinia"
sanoo Lörttönen
no voi vittu
"tai syö nyt edes jotain!"

En syö ellei ole nälkä. Kahteen päivään ei ole oikein ollut.

"Viini on ruoka" sanoin Lörttöselle
- Ei ole.
"Onpas! Itte sanoit että pitää syödä säännöllisesti, useita annoksia päivässä, ja viini on rypälettä, ja rypäleet on hedelmäsalaattia eli viini on hedelmäsalaattia!"
- Ei ole... *huokaus*
"Hedelmäsalaattia voi syödä aamupalaksi, lounaalla jälkiruoaksi, välipalaksi, päivällisellä jälkiruoaksi ja iltapalaksi."
- Viiniä ei voi juoda joka päivä koko päivän.
"Miten niin EI muka voi..."
- Sitä kutsutaan alkoholiongelmaksi
"No mutta ei mulla ole mitään ongelmaa alkoholin kanssa. Mä tulen ihan hyvin sen kanssa toimeen, niinkuin ei syöminenkään ole ongelma. Jos mulla olis ongelma niin kai mä nyt tekisin asialle jotain. Katsos Lörttönen, mä tulen alkoholin kanssa hyvin toimeen ja syömisen kanssa en niin joten olen vain sellaisten ihmisen kanssa kenen kanssa tulen toimeen ja haluan olla..."
- Ja nyt alkoholi ja syöminen on ihmisiä?
"Etkö sä tajua vertauskuvia?!"
- En mä selkeesti. Mä olen lääkäri.
"Ja mä olen onneksi pelkkää teatteria!"

Mä tiedän minkä kanssa mulla on ongelma:
se on ikävä
"Hyvin ikävää"
Vittu lol!

Olisipa mulla aina näin hyvä olo
ja järkevä olo!
No ei ole.. tiedän. Miten sieltä romahduspisteestä kuopan pohjalta pääsisi helpoiten ylös? Hmm...

Tänään en laske alaspäin
tänään en laskenut ollenkaan
huomisesta en tiedä

"Onko mulla siis pari kuukautta aikaa..." kysyy Haisuli
Olen hiljaa
Mun pitäisi sanoa, että Möröllä on, ei Haisulilla

Vaan ikävän kanssa täytyy tulla toimeen
Ei alkoholin
Ei hedelmäsalaatin
Ei Lörttösen, Ravun, Haisulin...
Mörön kanssa pitäisi opetella tulemaan
uudelleen
toimeen.

Ettei se olisi ongelma.
Kuka nyt muka ongelmia haluaa!

Ei kommentteja: