Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

maanantai 26. joulukuuta 2011

Pyyntöjä ystäville

Mä haluaisin pyytää mun ystäviltä hassuja asioita
millä voisi rentoutua
mutten pyydä kun pelkään
että ne ei halua.

Mä pyytäisin
...että joku tulisi mun luokse askartelemaan upeita yksityiskohtaisia onnittelukortteja.
...että joku lähtisi shoppailemaan mun kanssa.
...että joku lähtisi uimaan mun kanssa.
...että mä voisin viettää jonkun kanssa ylellistä lomaa, vaikka se olisi lyhyt.

Ja eniten mä haluaisin rentoutua
taidepalaverissa Neiti Tukaanin kanssa.

Mua harmittaa, että Neiti Tukaani ei saa pussilakanoita
joissa on tukaaninkuvia
koska mä en hankkinut niitä ajoissa.
Tosin Neiti Tukaani sanoo
ettei se tarvitse lahjoja, koska se on niin lahjakas.
Hymyilen.
Neiti Tukaani on kaikkein lahjakkain ihminen kenet mä olen tavannut
moni ei tajua mitä mä tarkoitan
mutta nepä eivät tiedä montaa juttua Neiti Tukaanista
siitä joka on Ihan Ihan Ainoa
Neiti tukaani

Ei kommentteja: