Viimeiset kaksi vuotta vain ajatuksia sinusta.
Minä rakastan sinua, anteeksi.

tiistai 20. joulukuuta 2011

Sydämeni jättää mut tähän

Haloo Helsinki on aika jees.
Siihen kiteytyy paljon vihaa ja rakkautta.
Täydellinen suhde siis.

Jos mun pokka pettää - Haloo Helsinki

Mistä tiedän että kuka on oikea
Kun joku on pitkä, joku toinen on soikea
Joku on hullu ja joku on kaunis?
No toi on Härkä ja toi on Kauris

Tai rapu. Meressä on rapuja. Rannoilla on rapuja. Mulla on jotenkin aina ollut rauhallinen ja turvallinen olo rannalla, vaikka siellä sitten olisi niitä rapuja, jotka pistelisi mua jaloista.

Ja nyt mä kuljin sun ovea kohti
En tunne sua yhtään, koko kehoni pohtii

Mä luin vanhan joulukortin ja halusin yllättää. Yleinen osoitetietohaku tiesi missä rapuja on, ja sain osoitteen rannalle. Sitten sattumalta tuli matka rannalle, kun siellä hotellissa rannan sumua aamulla katselin kun yöllä olin juossut ratikoita kiinni, ja pohdin, että olen todella kaukana kotoa aivan väärässä paikassa, ja kaikki tuntui todella autiolta. Mutta kun autonkuljettajani ajoi sen rannan ohitse, missä sinun väitettiin asuvan, hymyilin. Ja kaikki oli täyttä sattumaa!

Mitä jos tää on hirveä virhe
Ja rakastun helvetisti,
Oikeasti, aivan oikeasti

Ja oikeasti, kun välittää paljon niin etäisyys nostaa kauhean ikävän aallon. Ja niin suuren allon, että haluaisin hukkua sen alle - ihan sama että millä rannalla ja millaisten rapujen kanssa.

Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai jos paniikki iskee ees vähän
Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai mun sydämeni jättää mut tähän

Kyllä, paniikki tuli jo ja sydän jätti mut jo tähän.

Tulin alaovelle
Tulin alaovellesi taas
Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai mun sydämeni jättää mut tähän
Tulin alaovelle
Tulin alaovelle
Täynnä toiveita suuria

Eikö niin, että jos on suuria toiveita, niin ne kuitenkin menee vituiksi...

Täällä pyörii pieni piiri

Mäkin oon tunnettu tuuliviiri (ja rapu myös)

Joskus mä tahdon saada ton jätkän
Ja sitten tahdon taas unohtaa sen
Täysin unohtaa sen

Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai jos paniikki iskee ees vähän
Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai mun sydämeni jättää mut tähänTulin alaovelle
Tulin alaovellesi taas
Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai mun sydämeni jättää mut tähänTulin alaovelle
Tulin alaovelle
Täynnä toiveita suuria
Tulin alaovelle
Tulin alaovelle
Mutten painanut summeria

Pelkään että saat minut tuntemaan
Se ei sovi mun pirtaan
Pelkään että saat minut tuntemaan
Se ei sovi mun iltaan
Ennemmin sekoillaan


Saako joka päivä itkeä? Missä on se vapaana sekoilu, mikä purki kaiken stressin. Pelkäsin että joku tulee tosi lähelle ja rapu tuli - se napsutteli saksilla varpaista, sekoili selkeästi ja nyt se ei sovi mun iltaan! Vaan se sattuu.

Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai jos paniikki iskee ees vähän
Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai mun sydämeni jättää mut tähänTulin alaovelle
Tulin alaovellesi taas
Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai mun sydämeni jättää mut tähänTulin alaovelle
Tulin alaovelle
Täynnä toiveita suuria
Tulin alaovelle
Tulin alaovelle
Mutten painanut summeria
Mä en painanut summeria

Rannalla.

Ei kommentteja: